INI HARI APA

Ini hari pertame nyang ane takhlukken tanpe candu jejaring sosial nyang namenye peisbuk!
Hahahahaha, ternyate kagak seberat nyang ane sangke. Biase aje gile!!

(hehehe, ngemeng epe te kie..)

rencana awal si mau.. :
1. Ke kampus nyantronin dosen buat bimbingan skripsi.
2. Browsing seharian sambil ngrampungin proposal.
3. Tidor bentar.
4. Mblayang ma temen2 nonton pentas seni tari di Monumen Sebelas Maret jalan malioboro.
5. Nerusin garap proposal tros tidor lage!!

Hmm. Tapi kayanye dipending dulu aje deh gawe skripsi hari ini.
Aje gile.. Ane bangon tidor jam enem kurang seprapat. Sholat subuh. Tros sampelah pade saat2 nyang super dramates, nyaentu "deactivate my account at facebook!!"
Hagagagagagg berlebaian duehh..
Pancen berat si meninggalken my facebook serte seluruh isinye. Tapi ya piben maning,. Toh i wil be back again there. May be?

Never say good bye, just see you! ;)

Bener2 kagak ade beban ape2, tidor lage nyampe jam setengah sepuloh.
(iki turu opo semapot lek!!, hehe)
Ape boleh buat, gare2 begadang sampe jam setenge due je!
Karne bangon kesiangan, jadi males juge nuju kampos..
Alhasil ye kagak ade kegiatan, Bang!

Eitss..jempol ane (nyang ude apal urutan2 tombol nyang kudu dipencet untuk login peisbuk) mulai nunak-nunuk dewe. Beruntung nafsu bise diurungken.

Nyarap.

Ngemil.

Have lunch.

Liyer-liyer.

Ngemil.

Hadew..tambah buncit aje ni perot! :(

Saat mate ane mule meredup, mbak Susy (kakak ipar ane) turun dari lante due. Buka kulkas tros bawe sayur2an nuju pawon. Ane susul. Ane tanye masak ape. Die kate, sop jagung mude.
Wala wala!
Bole bole bole.
Nyang ini nyang ane suke! :D

Ane siap dengan pulpen serta kertasnye buat nyatet resepnye.
Ane tanye ape aje bahan dan bumbunye.
Die sebutin atu2 :

Jagung mude pastinye!

Wortel.

Putih telor.

Tepung maizena.

Daging ayam.

Pala.

Bawang putih.

Bawang merah untuk taburannye.

Merice.

Garem.

Terakhir gule.

Ya ya ya, ude dicatet! Sip!

Sik sik kosik..
Nah kie takerane piro wae yu..

"SEMUE SECUKUPNYE..''

Wele wele??
Njur pie masake??

Ente kagak use mikir takerannye, pikirin cara buatnye. Jumlahnye sesuai dengan feeling ente, kate die.

Yowes lah.. Manut wae..

Jadi mikir : kita juga tidak pernah tau dan tidak perlu tau berapa takaran cinta yang pas untuk mencintai seseorang. Hanya tidak boleh kurang dan tak perlu lebih, itulah secukupnya. Dan hanya kita yang bisa merasa seberapa takaran cukup itu. Opini saya, memang benar yang utama adalah prosesnya. Bagaimana kita menghadirkan kualitas cinta. Bukan kuantitas cinta.

Hahahaha, ko bahasannye jadi offside gini..

Tau2 sop jagung mudenye ude mateng aje noh..
Hmm, rasenye is not so bad. Nyam nyam nyam. Tambah satu lagi masakan yang bisa saya buat. Sebelumnya cuma : sop bening, plencing kangkung dan rica2 ayam.
SOP JAGUNG MUDA!
Sungguh resep yang istimewa (bagi saya)!! :D
Besok apa lagi ya..
Saya suka hari ini, hari esok dan hari nanti ;)

Eh ade SMS dari Abit, menanyaken nanti malem jadi kongkow di Malioboro kagak.

Saya jawab : tidak.

17 comments:

  1. tediscript mengatakan...:
    Komentar ini telah dihapus oleh pengarang.
  1. tediscript mengatakan...:

    sing duwur kuwi etok2 e meninggalkan jejak :D

  1. Nithul mengatakan...:

    Wakakakakk, napa diapus c0mentna? Aq bisa baca di email kaleee..
    Selamat datang di rumah baru saya ;)

  1. tediscript mengatakan...:

    ndak diwoco uwong.. kan aq isin ;)) hanya untuk kita saja hahaha...

  1. Anonim mengatakan...:

    (urusan rumah tangga maneh, gak sido komen, dak mengganggu kemesraan)
    niet, kieh gambarmu tak pajang ning
    http://gaweanu.wordpress.com/silaturrahim/

    seh durung iso gawe link toh? mbok takon tedi sing podo2 nganggo blogspot. aku gak isoh

  1. Niethul mengatakan...:

    Juragan tedi.. Dengaren ndue isin! Bios0ne blas ra ndue isin nganti mateni pasaranku! :p

    mas ndoro.. Iki rumah tangga ketok'e mesra, tp nang njerone kebak KDRT! Po meneh nek wes tanggal tuo ngene kie.. Huhuhu..
    Makasi ya wes dipajang, sapa tau oNo sing nyantol (langsung k0n SMS ak yoh, wkakakakakk)
    iyo kang, rencana blogq arep ta k0n mvermakke pak tedi koh (KUDU GELEM!!) hehe

  1. tediscript mengatakan...:

    wakakka.. lha ra reti je yu nek jeh dipasarke :D dak kiro wis payu :D

    iyo kang, rencana blogq arep ta k0n mvermakke pak tedi koh (KUDU GELEM!!) <<< #:-S mekso hahaha...

    heh heh heh.. lepaskan.. oh.. oh.. lepaskan... tidaaakkk.. ucup tolong aku...

    To Be Continued...

  1. Niethul mengatakan...:

    Wakakakakk, koyo n0nt0n sinetr0n wae, bersambung!

    Hehe, KUDU GELEM laaah.. Moso tego ro adine sing paling guanteng iki.. Ya ya ya?? :*

  1. tediscript mengatakan...:

    hahahaha...
    :* << angger wis ono iki melting aku.... =))

  1. Niethul mengatakan...:

    Oops.. Aku hula udeng nek iso nganti melting ng0n0 je..
    Nyoooh :* :* :* :* :* :* :* :* :* :* ben soyo ajuuuurr..
    Wakakakakk

  1. tediscript mengatakan...:

    wogh.. wis wis.. cukup2.. wis nganti klomoh tekan kaosku mbarang kih... :P

  1. makbyut mengatakan...:

    wuwuakakakakaa....gene koe tho yu adine juragane?...

    ckakaka....malah do klomoh-klomohan ki jan...

    kro...kapan ndog bakaran neh?..
    wingi bayar 10 ewu ko mbalike 12 ewu...

  1. Niethul mengatakan...:

    (wadoh k0nangan,aku kudu ndelik ningdi kie!)
    wakakakakk, yo pilih dadi adine pak tedi daripada ndue adi koyo koe! =))

    ndog bakar? Ko wani ngejak ki opo wes ijin bab0nmu?? Ijine lungo karo iwan? :p

    wingi sing nge'i jujul kan yo kangmasmu dw to..jare nggo sangu nang klaten!m0so yo ta tolak? Rejeki gitu loch! Gyahahahah

  1. Anonim mengatakan...:

    heh heh heh.. lepaskan.. oh.. oh.. lepaskan... tidaaakkk.. ucup tolong aku...

    >>> telat lek ku tekan ckakakakak...

  1. Sukro! mengatakan...:

    bali mulih kono.. kae diurusi rewange sing njaluk gajine mundak,, ;p

  1. Anonim mengatakan...:

    tenangno pikirmu, rak bakal demo koq. Ndoro koq didemo ckakakak...

  1. Sukro! mengatakan...:

    hihihihi
    nek wani ndemo yo gajul wae tekan umahe dewe2 ;p

Posting Komentar

Cari Blog Ini

About Me

Foto Saya
Sukro!
Ketika dunia di mata guweh berbalik menjadi serba relatif, lihat semuanya (minimal) dari dua sisi. Because every coin has two sides.. :)
Lihat profil lengkapku

Time of Now

Recent Post n Comment

Followers

Homepage Visitor

free counters

My Yahoo!


ShoutMix chat widget